Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Γκουρμές ότι να `ναι

μουχλιασμένο το τυρί και το χαβιάρι μαύρο
κοτόπουλο γεμιστό με σάλτσα από σταφύλια
φιλέτο μοσχάρι με πουρέ καρότου
αργοψημένο χταπόδι με πορτοκάλι και καρύδια
ταρτάρ τομάτας και ψωμί με παπαρουνόσπορο
και μετά με πιάσανε τα γέλια τα γκουρμέτ
χάλασα το ντελικάτο σταυροπόδι μου
άρχισα τα γνωστά ξεσκονίζεις τον κουραμπιέ σου
χτενίζεις το κανταϊφι σου πως το τρίβουν το πιπέρι
πήρα και δυό σουβλάκια για το δρόμο
έλυσα τα μαλλιά μου και τραγούδησα
ντύσου πρόχειρα και βγάλε το κραγιόν σου
μικρόβιο στο αίμα και το ξέρεις καλά
πως δεν είμαι καθόλου καλά στα μυαλά
ότι να ` ναι καληνύχτες.

5 σχόλια:

  1. τραγούδησες την αλήθεια σου, είμαι σίγουρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ~) καλό βράδυ υπέροχο ελεύθερο πνεύμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ καλό!!καλημέρα on the loose!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προσπαθώ ν` αφήσω το σχόλιό μου στο μπλογκ σου, αλλά για κάποιο λόγο δεν τα καταφέρνω, δεν ξέρω τι συμβαίνει. εξαιρετικό πάντως το τελευταίο σου ποστ. φιλιά πολλά και καλό βράδυ :)

      Διαγραφή