Σάββατο 5 Μαΐου 2012

αγόρι μου τρέξε

Ξύπνησα σήμερα πρωί πρωί όπως συνηθίζω
κι αυτό το σπίτι μου ψιθύρισε ξανά πόσο μόνη είμαι
έβγαλα τα σκουπίδια και πήγα για τρέξιμο
ένα μαγαζάκι εδώ κοντά με χαιρέτησε
μπες μέσα μου είπε
χαμογέλασα
κοίταξα γύρω μου παράδεισος
τι δώρο να μου κάνω άραγε
η ματιά μου έπεσε πάνω σε ένα χρυσόψαρο
εσύ είσαι λοιπόν εσύ θα μου κάνεις συντροφιά
θα σου λέω καλημέρα κάθε πρωί
κι εσύ θα κάνεις βόλτες γύρω από το δάχτυλό μου
τι λες είμαστε σύμφωνοι
θα σε λέω αγόρι μου ωραίο δεν είναι
ακριβώς απέναντι στο άλλο διαδρομάκι είδα εσένα
ναι εσένα μην κρύβεσαι στο καβούκι σου
θα έρθεις μαζί μου κι εσύ
θα σε ονομάσω τρέξε
κάνε γρήγορα θα σου λέω
γιατί όλα τα καλά πράγματα κρατούν λίγο
σαν τις σταγόνες της βροχής και έξω βρέχει
κι αν δεν μπορείς να τρέξεις δεν πειράζει μην σε νοιάζει
θα τρέχω εγώ για σένα
σε ποια οδό πάμε ξέρετε
θα πάμε τέρμα ρομαντικά σήμερα
σαν την διάθεσή μου
γιατί οι μέρες γίναν αριθμοί
και μένα δεν μου αρέσουν οι αριθμοί
πάμε;

4 σχόλια:

  1. ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΡΥΣΟΨΑΡΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΓΥΡΟΥΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΣΟΥ ΜΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΤΗΣ DISNEY ΤΟΝ ΠΙΝΟΚΙΟ........ΚΑΙ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΚΛΕΙΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω δει αλλά κάτι μου λέει
    ότι θα συμπαθούσα πολύ την Κλειώ.
    το έγραψα γιατί αμέσως μόλις γύρισα σπίτι
    έβαλα το δάχτυλό μου μέσα στη γυάλα να δω την αντίδρασή του΄κι εκείνο έκανε βόλτες γύρω από το δάχτυλό μου!
    προφανώς πεινούσε! εγώ διαλέγω όμως να πιστέψω
    ότι με αγάπησε το "αγόρι μου". φιλιά πολλά και καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή