Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

δεν είσαι αριθμός

Μαθαίνεις ονόματα και μετά κοιτάς να μάθεις αριθμούς
ηλικίες αδέρφια διευθύνσεις τηλέφωνα
τι περίεργοι εμείς οι άνθρωποι αλήθεια
κρυβόμαστε πίσω από αριθμούς στο φως της ημέρας
μόλις πέσει το ηλιοβασίλεμα όμως θέλουμε να δούμε χρώματα
μας πλακώνει το γκρίζο γίνεται οριακά μαύρο
και μετά κοιτάμε τ` αστέρια τους πλανήτες
σκέφτομαι κάπου κάπου τον αφηγητή και τον μικρό του πρίγκιπα
την αγωνία του για το αρνί
είναι κι αυτό το λουράκι που ξέχασε να ζωγραφίσει
μα πως το ξέχασε τι να κάνει κι αυτό το τριαντάφυλλο
τα μάτια μου είναι καστανά αλλά βλέπουν χρώματα παντού
το σώμα μου δεν το διάλεξα αυτό έχω
τα πόδια μου με πάνε εκεί που θέλω να `ναι καλά
τα χέρια μου αγγίζουν γίνονται δάχτυλα ψάχνουν
το μυαλό μου όμως φανερά το αγαπώ
είναι οι σκέψεις μου και τις θέλω
πόσο τυχερή αισθάνομαι
έχω αισθήσεις έχω ερεθίσματα
έχω να μοιράζομαι το εγώ μου
ο μικρόκοσμός μου είναι όμορφος
τον δημιούργησα όπως κι εσύ τον δικό σου
έχει χώρο χωράει ανθρώπους καλούς
δεν έχει πρέπει δεν έχει μη δεν έχει αριθμούς


5 σχόλια:

  1. ίσως κάνουμε τις λάθος ερωτήσεις από άμυνα, μην δουν το παιδί που κρύβουμε μέσα μας...
    πιστεύω ο μικρός πρίγκιπας έφτασε στον πλανήτη του, ποτίζει το τριανταφυλλάκι του και κυνηγάει ευτυχισμένος το αρνάκι του...ο αφηγητής παραμένει παιδί, κοιτάει ψηλά όπως εμείς και χαμογελάει.
    φιλιά πολλά! πιάσε κι αυτό, ξέρω πόσο σου αρέσει!
    http://youtu.be/C9gr46J0Y_Y

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με κάλυψες μα με άφησες ακάλυπτη σου απαντώ
    με ύφος λίγο θλιμμένο λίγο μελαγχολικό!!!
    φιλιά πολλά γεμάτα ευχαριστώ
    για το άσμα αυτό που τόσο αγαπώ!
    άντε και καλές πλημμύρες ωστόσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το μυαλό είναι το διαβατήριο για να γνωρίσεις όσα δε μπορείς αλλιώς..Το μυαλό είναι το μέσο με το οποίο ονειρεύεσαι..Μη σταματήσεις να δίνεις στο μυαλό σου και στα συναισθήματά σου την προσοχή που αξίζουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. free spirit )*
    mplahmplah αυτό θα κάνω, ελπίζω να κάνεις το ίδιο )
    καλό βράδυ σας εύχομαι ολόψυχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή