Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Υπό το φως των αστεριών

Κάποιες φορές γίνομαι πολύ τολμηρή όσον αφορά τα θέλω μου
από το μίλησέ μου στο άγγιξέ με μέχρι το με πονάς
άλλες φορές πάλι κρύβομαι στο καβούκι μου όπως η τρέξε η χελώνα μου
δεν μιλάω δεν επικοινωνώ δεν δεν
αυτή τη στιγμή όμως σαν να βουλιάζω να πνίγομαι
είμαι ανάμεσα στα δυο είμαι στο περιμένω
το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα κάνω άλλη ανοησία
όχι πρώτη τουλάχιστον...

Υ.Γ. θα δω ταινία όχι θα διαβάσω ένα βιβλίο
       θα ανάψω κεριά όχι θα σβήσω τα φώτα
       παίζει να κατεβάσω σλίπιν μπαγκ
       να κοιμηθώ βεράντα ναι αυτό
       θα κοιμηθώ κάτω από τα αστέρια
       άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά
       αναποφάσιστο έλαβε τέλος
       καληνύχτα.


6 σχόλια:

  1. καληνύχτα απίθανο κορίτσι!
    (αυτό το σλίπιν μπαγκ σου έχει γράψει ιστορία!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "αναποφασιστο ελαβε τέλος"
    φοβερό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το `χεις νοιώσει κι εσύ έτσι; ευχαριστώ που είσαι εδώ ~)

      Διαγραφή
    2. εγώ;;; εγώ ταυτίστηκα με το κείμενο. και μπορεί να μην κατεβάζω σλιπινγκ μπαγκ, αλλά κοιμάμαι στο πάτωμα!

      Διαγραφή
  3. τι blog σου νομίζω μυρίζει λουλούδια κάθε φορά



    και άγγιξες την ψυχή μου το ξέρεις


    Αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή