Τρίτη 15 Μαΐου 2012

πονεμένες πατούσες

σε ένα παράλληλο σύμπαν θα ήμουν σίγουρα το ξυπόλυτο κορίτσι
ο πατέρας μου θα ήταν αρχηγός μιας φυλής ινδιάνων
θα τους πρόσταζε να χορεύουν τον χορό της βροχής
να νοιώθω αυτό το ψιχαλίζει πάνω μου
θα με περιτριγύριζαν ποδολάγνοι
θα εκσταζιάζονταν στην θέα των γυμνών ποδιών των γυναικών της φυλής μας
θα έτριβαν με λαγνεία τις πατούσες μας
θα χάιδευαν θα έγλειφαν με έντονο ερωτισμό τα δάχτυλά μας
θα τους αποθεώναμε με αισθησιακά λικνίσματα
θα εξαγνιζόμασταν με γυμνές βουτιές σε καταρράχτες

7 σχόλια:

  1. αν υπάρχει τέτοια φυλή να μας φωνάξεις & εμάς
    σε παρακαλώ! φιλιά Λυδάκι, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. free spirit πόδι πονάει πόδι θέλει μασαζάκια! φιλί γλυκό!
    vagaanima θα σας φωνάξω ευχαρίστως! καλό βράδυ ~)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι καλά! αρκεί να πάρεις και εμένα σ' αυτό το παράλληλο σύμπαν!
    αχ, τα πατουσάκια μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα σε πάρω μαζί μου εσένα σίγουρα!
      και θα έχουμε τις πιο αιθέριες πατούσες
      στο σύμπαν όλο!
      φιλι!

      Διαγραφή
  4. Σας γράφω εδώ εφόσον δεν βρίσκω το μέιλ σας. Θα μ’ ενδιέφερε να αναδημοσιεύω το εξαιρετικό σας κείμενο στο ιστολόγιο Γυμνά Πόδια (http://gymnapodia.wordpress.com/), που συγκεντρώνει, όπως θα δείτε, σχετικές φωτογραφίες, λογοτεχνικά κείμενα, ποίηση, προσωπικές σκέψεις, κινηματογραφικές σκηνές κ.ά., με στοχαστική και λογοτεχνική διάθεση. Αν σας είναι εύκολο, επικοινωνήστε με το gymnapodia@yahoo.gr για τα πλήρη προσωπικά μου στοιχεία. Ευχαριστώ θερμά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια, το ποίημα είναι υπέροχο! Αισθησιακό και άμεσο! Περιέργως, ο αγαπημένος μου στίχος είναι "θα εξαγνιζόμασταν με γυμνές βουτιές σε καταρράχτες". Με κάνει να νιώθω τη δροσιά του νερού, την ελευθερία και ξεγνοιασιά που ενέχει η σκηνή. Αυτή η ατμόσφαιρα εντύνει τον ερωτισμό των πελμάτων.
    Έχετε γράψει κι άλλα ποιήματα με παρόμοια θεματολογία; Θα με ενδιέφερε να διαβάσω.
    Όσο για μένα, πολύ πρόσφατα ξεκίνησα το δικό μου blog με τίτλο: Το Πρόσωπο της Πατούσας υπό το βλέμμα του φετιχισμού και με ενδιαφέρει να διαβάζω αναρτήσεις ατόμων με παρόμοια συγγραφικά ενδιαφέροντα.
    https://greekfootpoems.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή