Σάββατο 12 Μαΐου 2012

το παρελθόν πάλι (στο) παρόν

άλλαξα σπίτι  γειτονιά δουλειά μα δεν αρκεί
άλλαξα ακόμα και τ` όνομά μου
χρησιμοποιώ πια το δεύτερο βαφτιστικό μου
να μην ακούω τίποτα από τα παλιά
τόσο δύσκολα ήταν
όχι δεν θέλω να είναι όλα ρόδινα
δεν παραμυθιάζομαι ξέρω
αλλά λες καμμιά φορά μήπως
μήπως πάνε όλα καλά τελικά

το καλό
σήμερα ήρθε η αδερφή μου από δω
είχα καιρό να την δω και την αποθύμησα
με την αδερφή μου μοιάζουμε σαν δυο σταγόνες νερό
έχει πλάκα να βλέπεις τον εαυτό σου διπλό
αλλά πιο πολύ πλάκα είναι να σε βλέπουν οι άλλοι που δεν ξέρουν
βγήκαμε τσάρκα και πνίξαμε τον Μάνο στα φιλιά
ένοιωσα το σπίτι να πλημμυρίζει από αγάπη

το κακό
μας έπνιξε το παρελθόν
κάποια άλλη φορά ίσως σας πω

το άσχημο
δεν έχει άσχημο αλλά και να είχε δεν θα το έβλεπα
όχι σήμερα


 
 

7 σχόλια:

  1. ναι... τελικά όλα καλά θα πάνε...
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι λύχνε μου όλα καλά θα πάνε
    σ` ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κράτα τις κακές στιγμές μακριά...σημασία έχουν οι καλές...είδες την αδερφή σου..οτι πρόβλημα και να υπήρχε αυτό είναι πολύ όμορφο και θετικό συναίσθημα...καλημέρα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είσαι δυνατό κορίτσι εσύ, δεν σε φοβάμαι!
    όλα καλά θα πάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. mplah mplah όπως και να ` χει ήταν μια πολύ όμορφη μέρα
    σ` ευχαριστώ, καλό βράδυ ~)

    Vagaanima είμαι ναι! είμαι; φιλιά V μου καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή