Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Μία κανονική μέρα ωστόσο

Ξύπνησες τελικά τα κατάφερες
μυρίζεις το σεντόνι σου και κάτι λείπει
κουκουλώνεσαι δυσανασχετείς μετά χαμογελάς
κοιτάζεις δισταχτικά στον καθρέφτη σου
ψάχνεις να βρεις σημάδια που δεν υπάρχουν
γλυκιές αυταπάτες θερινής νυχτός
η απόσταση δεν σε χαλάει σε λυτρώνει
Με αγγίζεις
Δεν είμαι εγώ είναι τα δάχτυλά μου
Εσύ είσαι τα δάχτυλά σου αφού. Μου μιλάς
Δεν είμαι εγώ είναι τα λόγια μου
Εσύ είσαι τα λόγια σου. Με αγκαλιάζεις
Δεν είμαι εγώ είναι τα χέρια μου
Εσύ είσαι τα χέρια σου
Μην μπερδεύεσαι δεν είμαι εγώ
Δεν θα μπερδευτώ ξανά υπόσχομαι
Ενας καφές το πρωί ένα τσιγάρο στο χέρι
ένα φόρεμα καλοκαιρινό ένα ζευγάρι καφέ γυαλιά
ο οδηγός χαμογελάει σήμερα παράξενο
δεν θα καθήσω σε θέση
θα είμαι όρθια ακριβώς στο παράθυρο
με φυσάει ο αέρας χάνω μια ανάσα
κάτι θυμήθηκα χαμογελώ
το γραφείο δεν με χωράει
όλα λάθος μα πόσο ωραία

8 σχόλια:

  1. Δεν πειράζει να μπερδευόμαστε καμμία φορά. Όλα μες στο παιχνίδι είναι άλλωστε. Μετά ξυπνάς και όλα δείχνουν κανονικά. Είναι όμως; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μας νοιάζει και πολύ, να καούμε δεν θέλουμε; φιλιά!

      Διαγραφή
  2. πού να σε χωρέσει γραφείο -ή και θρανίο θα έλεγα- μετά απ'αυτά.
    δε σε χωράει το σύμπαν ολόκληρο.



    Φιλί γλυκό ομορφιά**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δώσε συντεταγμένες και φύγαμε για σύμπαν αγαπημένη ~)
      φιλί γλυκό*

      Διαγραφή
  3. υπέροχη ανάρτηση, δεν έχω λόγια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τα παραλές αλλά οι "ασυναρτησίες" μου σ` ευχαριστούν πολύ!
    τα φιλιά μου και καλησπέρες ~)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ όμορφη η ανάρτησή σου on the loose μου!!Πραγματικά πολύ όμορφο!!Φιλάκια πολλά!!Καλησπέρα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Πολύ καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή