Κυριακή 29 Απριλίου 2012

blossom

Σήμερα αυτοπροσδιορίστηκα
EIMAI KAKTOS
ναι κάκτος καλά διάβασες
ανθίζω το πολύ δυο φορές το χρόνο
αλλά άμα ανθίσω....
Καλημέρα σε όλους μας καλοί μου φίλοι
αυτή η γη μας γυρίζει τελικά
ή άδικα περιπλανιέμαι;;;
είμαι απροσδιορίστου το ξέρω
διαιρώ τις σκέψεις μου
πολλαπλασιάζω χαμόγελα
αφαιρώ λύπες προσθέτω αφηρημένες στιγμές
εσύ πως μετράς;
                 ~Αποκομμένος απ` όλους και όλα σε μαγεμένη τροχιά
                   πήρα το δρόμο να φύγω μα ήρθα τίποτε δεν μ` ακουμπά~
                   Venceremos

8 σχόλια:

  1. οι δύο φορές που ανθίζεις το χρόνο είναι η γιορτή και τα γενέθλια σου; να ανθίζεις πιο συχνά. μου αρέσουν οι κάκτοι. σε διαβάζω όποτε γράφεις απλά δεν συνηθίζω να σχολιάζω. συνέχισε την καλή δουλειά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να ανθίζεις
    και όσο και αν φεύγεις
    πάντα να επιστρέφεις!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. maxim glendower το χάρηκα πολύ το σχόλιο σου να ξέρεις!
    έχω την ίδια μέρα γενέθλια και γιορτή
    οπότε μου μένει άλλη μία μέρα ν` ανθίσω
    σήμερα ας πούμε που έχω ρεπό!
    πολύ καλή μας ημέρα ~)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ν` ανθίζω πιο συχνά θέλω καλέ μου hartonis
    να βρεθεί κάποιος να με μεταμορφώσει
    σε τριαντάφυλλο μη χάσω και τ` αγκάθια μου!
    καλημέρα με γλυκό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑ ΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ....ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΤΟΥ ΑΝΘΟΠΩΛΕΙΟΥ..... ΕΝΩ Ο ΚΑΚΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙ!!!

      Διαγραφή
    2. τα τριαντάφυλλα ανθοφορούν συνέχεια και ευωδιάζουν!
      κι εγώ ζηλεύω!
      ο κάκτος, ο δικός μου τουλάχιστον, βγάζει υπέροχα ροζ λουλούδια αλλά μόνο δύο φορές το χρόνο!
      το λες για με κάνεις να αισθανθώ καλά!
      πιάνει η αλήθεια είναι! <3.

      Διαγραφή
  5. μην αγγίζετε... δικό σας κατόρθωμα η μεταμόρφωσή μου σε κάκτο! δικά σας και τ' αγκάθια μου τώρα...απολαύστε τα καθώς τρυπούν τα μάτια και το δέρμα σας...

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή