Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

είναι βλαξ

Στην δουλειά μου δεν έχει τόση σημασία ο μισθός
όσο τα μπόνους
αν κοπούν αυτά την έβαψα!
Θα πω αντίο σπιτάκι μου
αντίο σαραβαλάκι μου
αντίο βλαξ αφεντικό
που φέρνω δουλειά και στο σπίτι για να σ` εξυπηρετώ!
Αντίο αγαπητέ συνάδελφε
που κρυφοκοιτάς τα ωραία μου πόδια
όταν σε πηγαινοφέρνω στη δουλειά
μη νομίζεις ότι δεν σε βλέπω
πίσω από τα κακόγουστα μαύρα σου γυαλιά
               Υπάρχει βέβαια και η άλλη λύση
                αυτή της συγκατοίκησης αλλά μάλλον δεν παίζει
                Να μου `ρθει καμμία έξυπνη
                και να μου κλέψει τις υπέροχες χαζές μου συνήθειες
                να μου γεμίσει το μπάνιο με μανό φρου φρου κι αρώματα
                άσε που αν είναι και όμορφη
                θα έχουμε γκομενική παρέλαση στο σπίτι
                λέτε να βάλω καμμιά πικάντικη αγγελία
                με αυστηρό γαμάτο dress code
                "Ζητείται αρσενικό για συγκατοίκηση
                να προσέλθει με τζιν μαύρο μπλουζάκι και σταράκια
                θα προτιμηθεί μακρύ μαλλί με μπούκλες"
                Ετσι για να βγαίνει από το ντουζ
                να ρίχνει τα μαλλιά του πίσω να χαζεύω!
Α ρε μάνα εσύ φταις
που μ` έκανες ανεξάρτητη και κομπλεξική
Αφεντικό είσαι βλαξ!!!!
Καλημέρα σας..............
               

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου