Τρίτη 17 Απριλίου 2012

γράμμα στη θεία Λένα

Αγαπημένη μου θεία Λένα
έχασες και φέτος ένα ανεπανάληπτο ελληνικό Πάσχα
η μαγειρίτσα της μάνας κόλαση
ο αδερφός σου και πατέρας μου έκαψε όπως πάντα
το κοκορέτσι αλλά το αρνί έγραψε ιστορία!!!
η έφη θώδη αρχικά είχε την τιμητική της
ακούγεται ευχάριστα αν πιεις λίγο τσιπουράκι άλλωστε
χορέψαμαν εμείς τα κοριτσόπουλα δε λέω
τα παλικάρια σου φέραν και τις κιθάρες
και μας αποτελείωσαν με Άσιμο Σιδηρόπουλο κλασσικά...
το κάστρο του Πλαταμώνα στέκει αγέρωχο
η κοιλάδα των τεμπών παράδεισος
περάσαμε από Αγία Παρασκευή όπως μας πρόσταξες
η γέφυρα είναι όπως την άφησες χρόνια τώρα
"περάστε με δική σας ευθύνη"
η Σαλονίκη δεν είναι ίδια χωρίς εσένα θεία
άλλαξα σπίτι οδό και αριθμό
χώρισα εδώ και καιρό
ήθελε να αφήσω την δουλειά μου
ήθελε να είμαι απλά όμορφη και να μην μιλάω πολύ
να γνέφω χαμογελώντας στους επιφανής φίλους ζευγάρια
να είμαι μια πορσελάνινη κούκλα
μια μέρα μου έφερε δώρα όπως συνήθως
ένα φόρεμα και ένα κολιέ των 1000 ευρώ
ναι τόσο του κόστισα μου είπε και την αξία
μου ήρθε να ξεράσω θεία αλήθεια...

μου λείπεις θεία Λένα
θα σου στείλω φραπέ να `χεις να πίνεις
θα σου στείλω και το τάβλι που ζήτησες
η ελλάδα μας καταρρέει θεία
αλλά οι άνθρωποί της ζεστοί και πλούσιοι σε αισθήματα
φίλησέ μου τα καγκουρώ και να μου προσέχεις τον θείο!!!
                                                                  χρόνια πολλά
                                                                  φιλιά αληθινά
                                                                      Λυδία

2 σχόλια:

  1. ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΤΗ ΘΕΙΑ ΛΕΝΑ!!! ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΣΕ ΜΑΘΕΙ ΤΑΒΛΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ !! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΥΛΗ ...ΤΟΥ ΤΑ ΦΟΡΕΣΕΣ ΚΟΛΑΡΟ ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΕΛΙΚΑ? ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΟΥ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μα είναι τόσο ωραίο το τάβλι τελικά; :)
    όχι δεν ήταν μεγαλύτερος
    απλά ήταν πολύ καλός στη δουλειά του
    έγινε ισχυρό στέλεχος
    οπότε μπήκαμε σε άλλο κύκλο
    το χρήμα αλλάζει τους ανθρώπους δυστυχώς...
    νομίζουν ότι μπορούν να αγοράσουν τα πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή