Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Γιατι;

αυτή η αυτοκτονία σήμερα στο Σύνταγμα με τάραξε πολύ
άνθρωποι χάνουν την αξιοπρέπειά τους
ή μάλλον τους την κλέβουν μαζί με τόσα άλλα
κοντά στα τριάντα μου εγώ είμαι καλά
έχω την δουλειά μου, έχω όνειρα για το μέλλον
δεν θέλω να μου τα κλέψει κανείς
βουλιάζω πολλές φορές στα μάτια των αστέγων
θέλω τα παγκάκια να γεμίσουν  με ανθρώπους χαμογελαστούς
με ζευγάρια που ανταλλάσουν φιλιά
με φίλους που μαλώνουν και τα βρίσκουν

όχι με ανεμοδαρμένα κορμιά στο έλεος του κόσμου
ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ!





8 σχόλια:

  1. Και γιατί αυτό έχει ως προϋπόθεση να ζουν και οι άλλοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γιατί είμαστε όλοι μια αλυσίδα
    που σπάνε όλο και περισσότεροι κρίκοι
    γιατί με κάνει και φοβάμαι
    να κυκλοφορήσω και να ζω μόνη
    γιατί με πληγώνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω ακούσει πως ο κρίκος που σπάει είναι ο ήχος της ελευθερίας, αλλά πρόλαβες να παραδεχτείς πρώτη πως τη φοβάσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν είναι η ελευθερία που φοβάμαι
    φοβάμαι αυτούς που δεν την σέβονται
    καλό βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο σεβασμός είναι κανόνας, η ελευθερία η έλλειψή τους.
    Επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κάτι σαν γλυκιά αναρχία μου κάνει αυτό
    ακολουθώ δικούς μου κανόνες
    άλλωστε ζω μόνη από τα 20 μου
    μάλλον δεν θα βγάλουμε άκρη, τι λες; <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχα! εντάξει τότε!
    καλημέρα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή